I väntans tider...

... ja det kan ju i många fall betyda något positivt men nu känns det som om vi bara väntar på att nästa ska insjukna i magsjuka... F har inte sprungit mer sen tidigt i morse men han ligger som en strandad säl i sängen och är allmänt ynklig. Vi andra har inga symtom ännu.
Jag och barnen har spenderat eftermiddagen på isen där de åkt skridskor. Amanda åkte i 1½ timme och då fick jag ändå övertala henne att det var dags att gå in. Mina tår hade då så sakteliga förvandlats till 10 små iskuber utan känsel. Nu känns dom däremot. Det gör lite ont att tina upp tår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, förstår att du inte kan komma imorgon - vad tråkigt! Hade varit roligt att ha dig här men det går säkert fler tåg! Hoppas nu inte ni andra blir smittade! :-)



Kram catte

2009-01-30 @ 17:12:59
Postat av: Åsa/asamia

Usch, hoppas ni andra klarar er.

Hoppas ni får en lugn helg utan magis.

Postat av: Anonym

Men du Millan, om du inte fått några symtom till i morgon em så kan du väl komma... då har det ju gått över 24 tim sen F kräktes sista gången eller? Brukar du bli magsjuk?

2009-01-30 @ 19:56:25
Postat av: Berith

Fy katten, det där med frusna tår pga. skridskoåkning känner jag till. Var som ett med isen när jag var barn. Konståkningsskridskorna nästan växte fast på fötterna!!

2009-01-30 @ 21:57:02
URL: http://beriths.blogg.ses.blogg.se/
Postat av: Mia

Fy bubblan för magsjuka!! Håller tummarna för att ni andra ska klara er!



Kram!

2009-01-30 @ 22:50:47
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Pst...glömde säga att jag bara har ett par inspirationskit kvar om du fortfarande är intresserad. =)



Kram!

2009-01-30 @ 23:12:13
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback