Kallt som tusan

Å vad händer då? Jo, bilar vägrar starta. Tydligen så deppade batteriet i min bil ihop totalt av nattens kyla så idag finns inte mycket liv i vår lilla röda. Nu hade detta inte varit någon större katastrof om jag inte lovat skjutsa mamma på morgonen. Hon ringde nämligen smått desperat med en bil som inte startade *s*. Vem kunde ana att inte heller min bil ville vara med på noterna. Ja, ja, inte mycket att göra. Vi får hålla oss hemma idag. Kanske kan man passa på att pyssla lite.
Lilla A har gått och blivit förkyld. Hon snörvlar och låter lite hes. Jag har haft halsont ett par dagar och är också lite snorig. Det var lite roligt igår för P på jobbet tog med sig sitt PS2 och Singstar så vi ylade tillsammans med de boende på kvällen. Det var jätteroligt men min röst försvann helt i vissa tonlägen. Det kom inte ett pip, hahaha. Det kan tydligen vara skadligt att gala till Singstar. Men det var det värt. Idag är rösten tillbaka igen. Svenska schlagers är ingen hit med hesa stämband. Hehe. Men de boende gillade det iallafall :)

Nä, lite frukost kanske? Mannagrynsgröt till barnen och kaffe och smörgås till mamman :)
/Milla

Kommentarer
Postat av: Berith

Ja du, vilken morgon! Tack för att du tänkte ställa upp iaf min goa dotter!

Mammisen

Postat av: Mickis

Ja, kan tänka mig att bilar strejkade idag....fyyy, vad kallt det är. Vi har -15 grader nu, så hur natten var törs man ju knappt tänka på burr



Kram på dig!

2009-01-05 @ 10:07:28
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Hej! Ja, idag var det kallt och min första dag efter julsemestern men våran bil starta med lite hjälp av en stunds motorvärmare.... Vi hade -28*..... då är det KAAAAAAAAALLLLLLLT... Inte ens Pepsi vill vara ute mer än att kissa på gården. Nu ska jag försöka fota lite scrapping för att eventuellt skicka in och tävla.Kramis

2009-01-05 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback