Ledig onsdag

Idag har jag varit ledig och då passade jag på att åka ner på stan och shoppa lite kläder! Jag köpte ett par svarta jeans/byxor på Lindex, en svart mönstrad kjol och ett lila linne på H&M. Så kul när man hittar saker man gillar för det händer nästan ALDRIG. Till barnen kan jag hitta precis hur mycket som helst däremot men idag fick dom inget alls :)

I går shoppade jag också :) Ett par fyndbyxor för 49,50 på Kappahl + en BH och ett par trosor. Sen hittade jag ett par schyssta, svarta läderstövlar på Din Sko. Roligt, roligt.

En hårfärg blev det också. Dags för lite färg i den grå vardagen!

Den här ska hamna i mitt hår ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Berith

Va kul att du hittade nåt åt dig själv nu!! Ska bli kul att se. Tänkte komma på besök i morgon torsdag eftersom jag inte börjar förrän 15.15 på Hälla....ja det är ändrat!

Postat av: Pillan

Du kom aldrig in...:-(

Kul att du hittade mera kläder! Jag hittar inget alls. Kom på att Smirnoff Ice är gott!



Kram

2009-01-28 @ 18:46:27
URL: http://pernillalundins.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej syster!



Hade andra planer idag så kunde tyvärr inte joina dig på stan! Kul att du hitta lite grejor! Varit på stan ett par vändor men får bara ångest!!! Orkar inte med denna viktpendling.. att det ska va så svårt! Ingenting som passar nu... bara s**t!! Måste träffas snart ialla fall... miss yooooou dårå!



kram

2009-01-28 @ 22:44:15
Postat av: Mia

Varför är det nästan alltid så...att man hittar och köper en massa till barnen men inte till sig själv? Kul att du hittade så mycket till dig själv!



Kram!

2009-01-30 @ 22:48:59
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback