Måndag igen

Dagarna går och nu är det måndag igen. Idag är det jag som inspirerar med en LO på Forma Hantverks blogg.
Så här ser den ut. Fotot är lite mörkt men det får gå.


Måndag innebär att snickarna är tillbaka på taket. Jisses vad dom jobbar! Idag tycker jag lite synd om dom (fast dom väckte oss 07:10) för det blåser och småregnar. Kan ju inte vara skoj att stå där uppe i det här vädret. Men å andra sidan kanske det är bättre än kylan och snön för nån vecka sen?
Nåja, det finns ju ett slut och ett tak blir det :)

Idag har jag varit och tränat. Ett baspass fick det bli. Med en, för mig, ny ledare. Hon var kanon. Passet kändes lite tuffare än ett par av de andra baspassen och jag var riktigt svettig efteråt. Kul!! Nästa pass blir nog medelpass, jag tror jag pallar det nu. Man kanske skulle testa nya lokalerna på Rocklunda också.

Nu när jag kommit igång med träningen så blir det automatiskt en hälsosammare kost också. Hemgjord räksallad till lunch och smoothie till frukost i morse. Känns bra! Jag ska absolut inte banta för det behöver jag inte men jag ska inte äta fika/godis och sånt i veckorna utan i så fall unnar jag mig något på helgen. Ingen dricka i veckorna utan kolsyrat vatten eller vanligt vatten. Ingen kvällsmacka utan en frukt osv. Ska jag äta macka så äter jag hårt bröd.

Nu ska jag äta klart för sen är det jobbdags till 14:00.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Pillan

vad duktig du är!!

Idag åt jag matlåda från Weight Watchers, men har faktiskt ätit 2 hela flarnkakor med choklad på....



Heja oss!

Kram

Postat av: Berith

Jättefin LO! Det är verkligen ett läckert alfabet!!

2009-01-12 @ 21:15:07
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mia

Supersnygg layout! Ren och läcker. Vad duktig du är med motionen! Jag har tagit tag i promenaderna igen...en motionsform som passar mig. =) Förresten, du har något i min blogg. ;)



Kram!

2009-01-12 @ 21:39:08
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Cornelia

Oj, jag blir imponerad av dina kostvanor, även om de egentligen inte är nåt annat än vanligt sunt förnuft, som alla människor borde ha... fast jag tillhör inte dem som har nån karaktär...



Nåja... ha en underbar helg!

2009-01-17 @ 17:15:37
URL: http://raggsocka1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback