Yes!!

Jag har varit iväg på årets första träningspass på Friskis och Svettis! Jag är igång! TACK mamma för sällskapet. Vi får se till att det blir snart igen!
Annars har det varit en ganska händelselös dag. Jag har jobbat och städat... Som vanligt med andra ord. Hur sjutton blir det så stökigt hela tiden? Vojne vojne ;)

Något skoj är iallafall att en tjejfest är inbokad i slutet av månaden. Det ska bli jätteroligt att få fnissa, dricka vin och dansa!! Tack Pillan (och Catte) för inbjudan!

Sen en liten undran... jag har läst här och där om dessa SVEA mössor. VAD är det för märkvärdigt med dom. Snälla förklara för mig. Jag fattar inte?

Nu blir det TV-zappa en stund. Imorrn är det skola och dagis igen för barnen och vardagen gör entre i vårt hem :) Skönt med rutiner på sätt och vis fast det är ju alltid skönt att inte ha massa måsten.

Natti natti /Milla

Kommentarer
Postat av: Catte

Jättekul att du ville följa med! Längtar så redan, är i stort behov av tjejfest! :-)

2009-01-06 @ 21:16:14
Postat av: pillan

Jo, se du! Svea- det är coolt. Vi har 5 stycken såna mössor i familjen. Varsin till pojkarna och 3 till mamma.



Jag ser verkligen fram emot tjejfesten! Ska försöka träna mig snyggare till dess...s



Fint du gjort på bloggen!! KRAM

Postat av: Berith

Tack själv för att du övertalade mig att följa med!

Tycker även jag att du gjort bloggen fin! Du är så duktig med sånt. Kan man få lägga in en beställning?

*fnissar'

2009-01-07 @ 08:40:48
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback