Onsdag 15 juli

Jag har visst lite semester från uppdatering av bloggen. Och mer frånvarande kommer jag att bli när hela familjen är lediga för då ska vi ta vara på tiden tillsammans :)
Det har inte hänt så mycket heller. Jag har köpt ett par nya skor och börjat springa... Sprungit 2 dagar i rad nu och igår blev det hela spåret utan att stanna...  2½ km sprang jag. Jag är grymt stolt för jag har inte fixat att springa förut. Men med bra skor och en schysst sportBH fungerar det!! Såklart blev det prommis till och från spåret.

Barnen har sovit hos kompisar inatt... Ska snart ringa och höra om de vill komma hem (troligt *s*) men jag kanske kan locka med att åka och bada :D. Solen skiner ju faktiskt.. Undrar om man kanske kan få sällskap av nån trevlig vän...
Jag och F blev ju barnfria igår kväll då och vi passade på att bege oss till Kajens café och åt en smarrig pastasallad tillsammans. Mysigt!! Det är så härligt där nere vid vattnet :D

Medan F har nedräkning till semester har jag lite ångesträkning inför kommande jobbhelg... jag vill inte alls jobba.... Men efter helgen har vi ju iallafall 4 lediga veckor allihop :) (Jag har varit ledig sen förra helgen)

Jag har faktiskt scrappat en LO också... nästan färdig. Bara lite småfix kvar. Sen ska ni få se *s*

Den här veckan är vi marsvinsvakter åt sötaste Piff och Puff. Det tycker barnen är jätteskoj. De är ganska coola faktiskt :) Fast det är inte så tokigt att lämna tillbaka de små djuren sen heller ;)

Nähä.. nu längtar jag massor efter mina barn!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det mysigt med en kväll på tu man hand men jag håller med...man börjar snart sakna barnen igen. =) Vad duktig du är som springer! Själv har jag börjat förbereda mig mentalt för ett ryck efter semestern. Fast inte springa...det är inte min grej. Jag har tänkt att ta tag i de låånga sköna promenaderna igen. Och så funderar jag på att börja med yoga. =)Hoppas ni får en härlig semester tillsammans!



Kram!

Postat av: Moster

Hoppas ni får en underbar semester tillsammans.

Lycka till med motionen.

2009-07-16 @ 22:05:09
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback