Blåsig fredag

Det blåser som attan ute. I morse tog jag min tjocka jacka, jag höll ju på att frysa ihjäl. Brrr. I och för sig är jag en riktig fryslort men idag är det faktiskt kallt! En bra anledning att vara inne och mysepysa alltså :D
Barnen är hos kompisar, maten är förberedd och mannen är och handlar färg. Allt under kontroll med andra ord. Och rätt lugnt och skönt hemma ;)
Jag fick en beställning på ett kort för ett tag sedan och nu är det levererat till beställaren... (och jag tror inte mottagaren läser här). Det är svårt med kort till vuxna män tycker jag... fast detta blev jag väldigt nöjd med!


Så måste jag ju visa en bild på vår gitarrhjälte också!

Fast nu är gitarren tillfixad med coola klistermärken också ;)

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Kortet blev superbra! Gitarrhjälten är också superfin!! Kram

Postat av: Lina

Snyggt grattiskort! Tycker också alltid det är rätt svårt att göra kort till vuxna män, det är lätt att det blir lite tråkigt men det lyckades du undvika! :)

2009-06-06 @ 08:38:57
URL: http://linaliten.blogg.se/
Postat av: mariem

superfint kort och härlig gtarrist! :)

2009-06-06 @ 20:33:48
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback