DT-paket och förkylning

Igår hämtade jag ut ett härligt DT-paket från Forma Hantverk. Kolla in dessa läckra nyheter!

Det ska bli underbart att få skapa med dessa fina saker! Tyvärr har jag en envis förkylning igen och känner mig väldigt trött och orkeslös. Jag ska kurera mig och samla kraft och under tiden börjar jag med att montera de fina stämplarna!
Framförallt ska jag försöka ignorera snöovädret utanför mitt fönster. Nu räcker det liksom.. Våren, var ÄÄÄÄRRR du? Längtar så jag kan bli galen! Vill ha vitsippor, varma vindar, grillkvällar och tödropp :) Mmmmmmm... snart, snart...

Kommentarer
Postat av: myamia

ser smarrigt ut :)

hoppas du snart mår bättre, men lite pyssel orkar man ju oftast med ;) kram

Postat av: Anonym

Tack för kommentaren i min blogg! Det värmer!!

Fina grejer du fått, ska bli intressant att se dina alster sen.

Inte roligt att köra bil från Sala ikväll i snövädret!!!

Krya på dig!

2009-03-10 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback