Ikväll hejar vi på VSK!

Avgörande ikväll! Heja VSK Bandy. Och heja Colin som ska ut och lira med sitt lag en liten stund innan matchstart. DET är stort. Oj, så spännande! Sen får han och hans lag stanna kvar på läktaren och titta på matchen.

Idag har F varit ledig med barnen och när jag slutade åkte vi till Bellevue och spelade bowling. Det var skoj. F vann, jag kom sist *s*. Bowling är inte min grej ;) Men det var mysepysigt att göra något tillsammans hela familjen.

Nu ska jag hjälpa killarna hitta alla bandygrejer innan de ska fara iväg till Rocklunda.


Här är min senaste LO med Formas nya papper. En lagom pastellig och påskig sida :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fotograf du är! Fotot på bandykillen är supersnyggt! Gillar layoten också...perfekta påskfärger!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback