Solig onsdag

Det är ju lysande! VSK tog hem segern igår. Vilken lycka. Colin och F var hemma efter 21 och C var helt galet trött men hur nöjd som helst. Sovmorgon idag som tur var :)
Idag skiner solen och det gillar vi. Vindarna är iskalla men sol är sol så idag ska jag ut en sväng med kameran innan jobbet. Ska avklara lite vardagliga måsten innan bara.

Igår köpte jag ett par nya överdragsbyxor till A på Intersport. De sitter kalasbra och jag hoppas verkligen de håller vad de lovar. Vattentäta ska de vara till max så kan det vara slut på dyngsura kläder nu kanske?  Så himla trist när hon är blöt rakt igenom trots galon. Men dessa byxor ska vara bättre... Vi håller tummarna.

Nej, hur var det.. städa, fota och jobba ;) En ny LO har jag ju att fota också. Får se om jag hinner lägga upp den senare idag kanske.

Ha en najs vårdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback