VSK

Helgen har gått i sportens tecken för min familj. C hade avslutning på bandyn i lördags och då var det 3 ur A-laget där. Det var medaljutdelning, match mot föräldrarna och möte med VSK:s lagkapten Magnus Joneby. Kolla in vilken stolt kille som fick träffa en av sina idoler ;)

©Millasblog

Sen var det poolspel i innebandy på söndagen och MIK (Colins lag) spelade kalasbra. Vann första och kämpade järnet i andra som de till slut förlorade. Men en fantastisk insats iallafall. Jag har förhört familjen på alla detaljer eftersom jag själv jobbat hela helgen och missat alltihopa *snyft*.
Igår var det en alldeles ljuvlig vårdag! På jobbet tog jag med de boende ut i den härliga vårsolen och det var så himla najs! Idag är det svinkallt men jag har hopp om våren iallafall :)
Nu ska jag scrappa!

Kommentarer
Postat av: Berith

Förstår att han var stolt! Ha en bra dag!!

Trötter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback