Fredag 22 maj

Idag fick jag en rejäl sovmorgon vill jag lova. Jag sov till 9:30!!! Minns inte ens när jag sov så länge sist :)Jag stoppade i öronproppar nån gång i natt för F snarkade så jag hörde inte ens när han stack till jobbet i morse. Vaknade först när Amanda kom och kröp ner under mitt täcke med iskalla fötter.

Ja, vi jobbar idag både F och jag så barnen är utlånade på eftermiddagen. Ingen av dom ville vara på förskola eller fritids idag när alla kompisarna var lediga minsann. Skönt att det gick att lösa :)

Jag har skapat kort som bara den på sista tiden. Här kommer ett utav dom. Resten får vänta ett tag till innan de visas här :)

Kommentarer
Postat av: Berith

Verkligen snyggt kort!

Postat av: BellaMio

Läckert!! Stämpelmotivet är ju hur coolt som helst!



Ville bara titta in och tacka för att du deltar i min BlogCandy :)

2009-05-24 @ 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback