Jobbhelgen är över

Å som vanligt gick den ganska fort :) Jag jobbade med M och det är alltid trevligt. Hon är rolig att umgås och jobba med!
Idag borde jag väl ha en ledig dag men eftersom jag för lääänge sen ändrade mitt schema för att få en 4-dagars ledighet var femte vecka så jobbar jag denna måndag efter jobbhelg. Det funkar men är inte så kul. Men värt det :) Denna vecka är jag sen ledig tors-sön... plus att jag har FP mån, tis nästa vecka så jag blir faktiskt ledig från nu på torsdag till nästa fredag :)  8 dagar :D LYX! Vardagslyx.

Idag har jag tagit det ganska lugnt. Tvättat lite och scrappat lite. Senare i veckan ska projekt organisering i hemmet fortsätta. HUR blir det så rörigt? Vad ska man ha för förvaring så alla saker får plats? Vår hall skulle behöva vara i size med ett slott... Nåja, jag klurar vidare. Har ni tips så shooooot :)

Här är en LO jag inte visat tidigare. Material från bl a Forma Hantverk och Skrappakalja.

Kommentarer
Postat av: Mette

Åhhhh så fin! Och vilket härligt foto! :)

Postat av: Berith

Lilla sötnosen! Jättefin LO

2009-05-11 @ 19:56:29
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mia

8 dagars ledighet låter inte fel! =) Jättehärlig layout också! Jag har också en boktok hemma. =)



Kram!

2009-05-13 @ 21:01:13
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Pillan/Pernilla

Vilket fint foto! det smälter verkligen ihop med LO:n!

2009-05-18 @ 12:45:58
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback