Åh, vilken underbar dag :)

Den började med att väckaklockan ringde 6:50. Hela familjen stapplade upp och masade sig iväg till ABB Arena för att titta på C:s bandyträning. Jätteskoj att se. De är sååå duktiga! Nästa helg är det poolspel. Det blir spännande. På något sätt är det ganska skönt att komma upp tidigt. Man får så mycket "dag" då :) Det gillar jag!

Colin med svarta hjälmen.

Efter det handlade vi nybakat bröd på ICA Grytan och mumsade goda mackor hemma. Sen tog vi oss vidare till Skultuna för julmarknad vid bruket... lite mysigt men inte så märkvärdigt. Jag blev lite besviken, hade kanske för höga förväntningar... Fast goda brända mandlar, min morbror Janne och så Sara med familj hittade vi där och det var ju trevligt!


Sedan slappa och mysa en stund innan vi åkte till släkten för lite kvalitetstid :)
Vilken härlig dag!! Kan det få vara så här jämt? Nääää, för jag jobbar 2 av 5 helger *suck*. Nåja, jag njuuuter av denna helg iallafall!! Och jag ÄR glad att jag har ett jobb ;)
Nu blir det ett skönt bad, ett glas vin och mera mys :)

Kommentarer
Postat av: Berith

Låter som ni haft en fin dag tillsammans. Det är sånt som kallas livskvalité!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback