Fredagsmyyyyyys!

Veckan har varit... hysterisk! Tur att det inte är så jämt. Mellan alla saker som stått på agendan har jag iallafall pysslat ihop en adventsljusstake! En egen! Med blockljus! Det var min tanke redan förra året men då blev det inte av. Det blev det nu :) Så här ser den ut:



Jätteroligt var det!

Igår var jag på informationsträff i Örebro. Det gällde det nya behovsanpassade önskeschemat vi ska börja med på jobbet. En bra träff med intressant information. Det ska bli spännande att prova.

I helgen är det en del sportaktiviteter. C har poolspel i bandyn på söndag. Annars blir det mest pyssla hemma. Julpynta, städa och baka pepparkakor har jag tänkt mig. Jag hoppas på att hinna ner på julskyltningen också men vi får se om tiden finns. Vi ska ju hinna slappa också :)
Snart blir det fredagsmyyyyyyyyys!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Fantastisk stake till advent.

2009-11-27 @ 21:12:32
Postat av: Pillan

Jag gillar din stake!! ;-)

Postat av: Bettan

Hejsan!

Så lustigt, jag har idag också inhandlat sådana här blockljus som det redan fanns röda siffror på, tänkte även knyta att fint rött band om dom. Dom skall jag ställa på en granit skiva som jag skall dekorera med lite cypress.



Ha de gott! Kram Bettan

2009-11-28 @ 00:29:52
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Berith

Vilken bra idé! Du är så kreativ Milla!!

2009-11-28 @ 10:22:32
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback