Dimmig tisdag

Idag är det verkligen dimmigt ute. Jag hade en liten ambition att åka och träna men vaknade med huvudvärk och ryggont så jag tar ett bad istället. Är inte motiverad alls att träna idag :) Fast med tanke på ryggen så behöver jag ju komma igång... varför är det så trögt att ta det där steget efter ett uppehåll?

Alla barn är i skolan idag igen iallafall, det blev inte värre än illamående för Amanda. Och det gick över efter lunch. Tur. Hoppas vi får vara friska nu.

Jag fick ju nya stämplar från Forma Hantverk i fredags och här är ett kort där jag använt 2 utav dom. Verkligen användbara och snygga stämplar! De andra stämplarna väntar jag fortfarande på... idag ska dom komma!

Kommentarer
Postat av: Berith

Snyggt, snyggt!

Postat av: Pillan

Badet lät mycket trevligare än träning.....myys

2009-10-20 @ 19:05:25
URL: http://pernillalundins.blogspot.com
Postat av: monica

Åh vilka läckra stämplar!!! Ett riktigt snyggt kort!



Ha det gott!

kram!

2009-10-20 @ 21:48:10
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback