Fredagsmys och ny skissutmaning

Jag har varit och tränat! Känns toppen! Efter det åkte jag och shoppade fredagsmys, hihi. Idag ska vi faktiskt gotta oss, jag och barnen. F ska på party så vi får ha ett eget party hemma istället :) Jag har laddat upp med tropisk juice, hallonsorbet och så chips och dip. Vilken kombination va? Man ska inte handla när man är hungrig.

Scrappiz drar igång oktobers skissutmaning idag. Denna skiss ska du tolka...


...och så här blev min tolkning. Metalldekorationerna är sponsrade av Cards of Maria som även sponsrar er som deltar med 2 priser!!

Se till att scrappa och slappa massor i helgen nu ;) Det ska jag göra iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Superdupersnygg!! Älskar färgkombon!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback