Höstig torsdag

Jag gillar hösten! Solen skiner. Jag är förkyld... det gillar jag inte. Det river i luftvägarna, jag är täppt och hostar. Börjar bli lite orolig om jag kommer fixa att jobba i helgen... BORT förkylning! Fly away!

Idag har jag spenderat förmiddagen åt att redigera färdigt foton. Nu är jag i fas och det känns fantastiskt! Hihi. Ordning och reda! Så klart har jag grejat hemma också. Det är liksom en oändlig syssla. Om en timme ska jag ta mig iväg och hämta barnen från skolan.
Igår var dom alldeles speedade när jag hämtade hem dom. Det var bara tok och bus och gapskratt. Vi får väl se vad dom är på för humör idag :)
Så här såg dom ut igår... iförda underställ...

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Krya på dig! Jag är också förkyld, och det är inget man vill ha.

Finfina foton, vad duktig du är att få dem skarpa och fina färger.

Postat av: Mia

Vilka små söta gladfisar! =) Kan du komma hem till mig och redigera mina foton också? Tiden.... =)



Kram!

2009-10-09 @ 20:00:05
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Berith

Goaste sötaste raringarna! Me love!!!!

2009-10-10 @ 17:05:25
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback