Julkortsverkstad

Nu har den öppnat för i år ;)




Idag ska jag jobba igen. Det ska faktiskt bli skönt. Visst är det skönt att vara ledig från jobbet... men inte att vara hemma för att man är sjuk! Dessvärre mår Manda illa idag så hon är hemma. Nu verkar det som det är bättre... Hon har inte kräkts men har ont i magen och har satt med hinken i famnen i en timme stackaren... Jätteledsen. Men nu har vi hopp att det kanske inte blir värre! Kan ju kanske vara förkylningen som spökar för henne. Hon mår ju lätt illa. Nåja, vi håller tummarna. F kommer hem och löser av mig så jag kan jobba ikväll iallafall.

Nu ska jag greja lite hemma och hålla span på brevis.. hoppas ju att mina stämplar kommer idag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är ute i god tid du! Känner mig manad att börja jag också...men det är ju ingen snöööö eller julstämning alls. Blir väl till att dra på en julskiva och koka lite glögg.

Postat av: Pillan

Shit vad du är duktig!!!!

Jag är så imponerad, som alltid!

KRAM

2009-10-19 @ 21:03:24
URL: http://pernillalundins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback