Snurrelisnurr

Jag är fortfarande sjuk. Förkyld, huvudvärk och yr. Orkeslös. Var till min doktor idag och han sjukskrev mig veckan ut. Känns konstigt... jag brukar ju inte vara hemma. Men jag orkar inte mycket nu så det blir nog bra. Han ordinerade korta promenader för att få frisk luft när jag orkar... försöka att samla kraft och så fick jag förmaningar om att äta ordentligt... har ju inte haft så bra aptit sista veckan. Nåja, nu har jag iallafall ätit lite lunch även om portionen är mindre än jag normalt äter. Yrsel medför illamående för mig och då är man liksom inte så hungrig...

Jag scrappade lite i söndags. Höll det väldigt enkelt. Inspirerad av en LO av Webmosterhelene. Här är en av LO:erna. Grön bakgrund... för att få en julig känsla. Texten syns bättre än vad som syns här. Orkar inte fota om.

Kommentarer
Postat av: Berith

Vi får hoppas snurrelisnurret är bättre i morgon så vi kan ta en liiiten promenad. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback