Upp som en sol..

Vad är det med oss kvinnor? Jag tror iallafall ofta att jag är Superwoman eller nåt. Vaknade tidigt idag, grattade bästaste mannen som fyller år. Upp och duschade. Kände mig ganska okej... Vad gör jag då? Tror ni smarta jag kopplar av och njuter av att känna krafterna återkomma? Nääää, jag sliter fram dammsugaren och börjar dammsuga... hahaha. Upp som en sol, ner som en pannkaka. Jag blev helt slut efter 2 rum så det var bara att lägga ner. Sååå... ta det lugnt nu. Liiite i taget ;) Pust. Kallsvettas med en kopp kaffe nu. Snurrisnurr.

Ikväll har jag tingat på lillasyster att följa med till stallet... Jag lär ju ta det lilla lugna som sagt och Linda har ridit mycket då hon var yngre så hon kan nog tycka det är lite roligt :) Ikväll ska de prova galoppera!! Fast det vet i tusan om Manda lyckas få sån fart på trötta Nettan att det blir galopp. Tveksamt. Men man vet aldrig.

Denna vecka väntar jag på rolig post från 2 håll. Dels ett stämpelpaket med julstämplar som jag beställt och dels ett DT-paket från Forma Hantverk med lite nya stämplar (♥♥ de är sååååå fina ♥♥). Hoppas verkligen att iallafall något hinner komma med posten denna vecka!

Nu ska jag invänta mamma som ska komma på lite kaffe. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Berith

Ta det lugnt nu gumman, vill inte ha dig liggandes vid kaffet...;P

Postat av: Mia

Hör du du du! Tänk på att ta det lite lugnt! Fast jag fattar vad du menar....kvinnoskada. =)



Kram!

2009-10-15 @ 22:05:47
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback