tiiisdag

Idag har jag jobbat 7-15 och det har varit ett toppenpass. Egentligen skulle jag slutat tidigt och tränat men planerna blev lite ändrade. Som tur var passade det bra att ta en 30 minuters powerwalk i höstsolen på eftermiddagen. Släpandes på en rullstol såklart. Massor med muskler får jag *hihi*.

Idag inspirerar vi på scrappiz igen och nu vill vi få er scrappare/kortmakare att damma av öljetterna. Så här har jag gjort:


Nu är jag faktiskt ledig ända till på måndag... såå otroligt skönt! Jag har massor att stå i ändå förstås men ikväll blir det bara slappa! Jag är trött idag. Imorgon blir det promenad och städa. Å träffa mamsen :D

Kommentarer
Postat av: Berith

Häftigt kort! Blev ju bra med rosa/rött!

Tack för en skön promenad och en fin förmiddag tillsammans! Love ya!!!

Postat av: Mee!

kom o kolla in min fina kädisblogg!!

kommentera gärna

den handlar främst om

selena gomez

demi lovato

miley cyrus

beyonce och

the jonas brothers som e mina största idooler men oxå om andra kändisar:d

2009-09-30 @ 19:50:26
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja varför använder man inte öljetterna mer? I alla fall jag har massor som bara ligger. Supersött kort! Blev ju jättesnyggt med öljetterna på "vågorna". Hoppas att du får en härlig ledighet!



Kram!

2009-09-30 @ 22:36:56
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback