Vinterkläder och scrappat

Idag har jag varit på Hälla och handlat vinterkläder till Mandi. Det hade redan blivit alldeles urplockat på storlekar men jag fick tag på det jag skulle ha... kommer eventuellt att byta byxorna till ett par rosa istället för svarta om de får in nya. Jag gillar svarta till den rosa jackan men Mandi hade hellre velat ha rosa. Jag hoppas det är bra grejer nu. Det kändes rejält iallafall :) Det är vind och vattentätt med tejpade sömmar.
 

Jag har en ny LO att bjuda på också. Scrappad till Forma Hantverk.


Jag var på scrapträff igår (tack Elin!!) och det var väldigt inspirerande att träffa likasinnade. Superskoj!

Kommentarer
Postat av: Berith

Älskar när layouten är så här "ren" och snygg!

Super truper duper fin!!!

Postat av: Mia

Vilken söt layout och söt tjej!!



Kram!

2009-09-10 @ 23:36:50
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback