Fredag

Våren spirar och gror idag igen efter att ha motat bort vintern som kom på besök igår. Jag jobbar hela denna helg men det känns helt okej. Naturligtvis skulle jag hellre vara ledig med min familj men jag har ju det jobb jag har så det är ju så det är ;)
Jag älskar att fotografera på våren! Ljuset är underbart och motiven är många.
Här är 2.



Nu ska jag ge mig iväg och handla lite innan jag ska till jobbet. Har redan jobbat ett par timmar på morgonen då jag varit med en boende på badet. Ganska skönt arbetspass fast min kropp tycker inte om det starka kloret i bassängen :(
Jag har varit lite vimsig de sista 2 dagarna. Har väl en del att tänka på. Säger fel ord och fel namn. Hehe, det blir hur galet som helst ibland. Idag har Sara fått heta Pethra hela morgonen... Och så frågade jag Amanda om hon inte skulle ta duschen till skolan (cykeln menade jag)... igår bad jag henne sätta på sig stolparna och komma och äta frukost... (byxorna menade jag)... jaaa, jag behöver kanske lite semester tihi. Vääääldigt tankspridd är jag. Fast min omgivning tycker det är kul så det är väl trevligt att jag kan underhålla lite ;)
Idag är det fredag. Det vet jag :P
Bye!

Kommentarer
Postat av: Berith

He he, min tokiga underbara dotter! ♥Love ya♥



Ooooootroooooligt vackra bilder :D

Postat av: Jenny

Jättefina foton :)

2010-04-26 @ 22:09:04
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback