Vinter, vinter och vinter

Jag kan inte ens minnas sist vi hade sån lång vinter som nu. Har vi haft det? Jag tror det var det nån gång när jag var barn. Jag minns att jag pulsat i hög snö och försökt springa på skare utan att den går sönder (jag var lätt på den tiden). Men det är läääängesen :)
Jag är glad ändå att vi har vinter nu i värsta vintermånaden.. men jag längtar verkligen efter våren nu!
Colin och Amanda gillar vintern och snön. Colin kan åka skridskor när han vill, vi har ju isplan precis utanför. Han har nog aldrig åkt så mycket skridskor som den här vintern. Träning 2 ggr i veckan (bandy) och så matcher och poolspel, skridskoåkning med skolan och på fritiden. Jag önskar att jag hade ett par skridskor faktiskt. Ska nog ta och köpa mig ett par. Lagom när vintern är slut ;)
I tisdags var jag med killarna till bandyn. Det var roligt att se hur dom har utvecklats. Shit vad snabba dom är på isen. Jag hinner liksom inte med och fotografera...

På söndag är det poolspel och då ska jag nog ta mig dit och fota lite i dagsljus. Det är lite enklare fotoförhållanden då...
Nu är det lunchdags och sen jobbdags. Jag skulle vilja ha semester. Åka på spa. Eller ta en sista minuten. Jag behöver bort från vardag och tidspassning. Tänk er vad skönt att sova på hotell, basta, sitta vid poolkanten eller få en spa-behandling. Mmmmmmmmmmm!!
Åter till verkligheten och våt tvätt som ska hängas. Adios!

Kommentarer
Postat av: Berith

Håller fullständigt med dig i allt som rör vila, spa, semester mm mm. he he ;D

Postat av: Moster

Finns det ingen som kan sponsra ett solresa???

2010-02-18 @ 14:59:07
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback