Jakt på mer energi!

Jag är inne i en ganska tung period nu. Mycket att tänka på med nytt schema på jobbet och jag har alldeles för lite ork. Så nu inleds operation "öka orken" Hahaha. Jag ska:
*Promenera varje dag - minst 20 minuter
*Äta minst 2 frukter per dag
*Sitta mindre vid datorn
*Lägga mig i bra tid på kvällen
*Äta bättre kost - slut med vitt bröd och sötsaker! Håll i er familjen nu blir det FULLKORN!
*Träna på Friskus minst 1 gång i veckan
*Lägga fullt fokus på en sak i taget ;) - Hallå, jag ska försöka iallafall, hihi.
*Fokusera på det positiva i tillvaron!
Yeah! Here we go!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Många bollar i luften ger lätt en känsla av stress och tar för mycket energi.

2010-01-18 @ 13:57:53
Postat av: pillan

heja milla!

2010-01-18 @ 17:33:53
Postat av: Berith

Heja heja, jag känner ugefär likadant! Nu jä*ar kör vi!!!!

Postat av: Anna

jag är med och på!! kör hårt från måndag!! Börjar träningen med att prova på "afro dans" på måndag kväll.. ska bli riktigt kul!

2010-01-22 @ 19:45:53
Postat av: Mia

Ha ha...jag blir lite full i skratt när jag läser din öka-energi-lista. Den skulle kunna vara skriven av mig! Fast jag går drygt en timme 3-4 ggr i veckan istället för 20 min/dag. Om några timmar ska jag (JAG!) på mitt första Step-up-pass.....nervöst men kul!



Heja oss!



Kram!

2010-01-24 @ 14:19:57
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback