Mot ljusare tider

På flera sätt. Vi går mot vår. Min rygg är bättre. Det är ljusare längre på dagarna. Riktigt najsa saker faktiskt. Let's focus on that! ;)
Nu har jag 2 arbetspass kvar innan min 4-dagarsledighet. Den är skööön. Jag hoppas på att kanske komma igång och scrappa igen snart. Hittar verkligen inte inspirationen så pleeeeeze ge mig inspiration!
Jag har kommit på att jag gillar snön förresten. Jag som inte alls är nån vintermänniska tycker det är riktigt mysigt ute. Fast lite för kallt har det varit då förstås ;) Idag är det -10 och det är faktiskt helt okej. Jag promenerar med barnen till skolan på mornarna och idag var det nääästan så näsan inte frös till is ;)
Så är det :) Livet är rätt härligt faktiskt.

Foto: (C)Milla


Kommentarer
Postat av: Berith

Fin bild! Om det håller sig under -10 är det ganska ok, men kallare än så vill jag inte ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback