Avslutningsvecka

Den här veckan har båda barnen avslutning i skolan. Sen är det sommarlov. Såååå skönt! Fast vi jobbar ju ett tag till så hellediga blir ju inte barnen heller. Men det blir inte så många tidiga mornar iallafall :))
Dagarna går!

Foto: (C) Milla
I helgen har vi hunnit med att olja altan och även utemöblerna. Grymt skönt att det är klart. Nu ska vi bara få ordning på takanslutningen, fixa hängrännor och glasa in. Men före det ska förrådets vita eternitskivor målas och det har min man beordrat mig att göra imorgon ;) Föreningen står för färg och roller så det är bara att måla och sen langa vider till näste målare :)
Nu ska jag ta mig en kopp te och en liten macka innan jag ska sussa min skönhetssömn. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Berith

Så skönt för barnen med sommarlov! Vi ser fram emot en solig o fin sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback