Livet i 180...

Dagarna bara rusar fram. Våren är här, nästan iallafall. Jag ser fram emot att kunna ta fram en tunnare jacka och slippa mössor och vantar på barnen. Jag längtar efter grusfria cykelbanor. Jag längtar efter snöfria gräsmattor!
Vi har haft otroligt intensivt hittills i år och det har inte gett sig än utan det hopar sig fortfarande. Jag prioriterar, omprioriterar och försöker minska på "måstena". Det är lite tufft nu och orken finns inte riktigt. Jag är så otroligt glad att vi är lediga på påsklovet för det behöver vi verkligen nu. Vi är gäspande familjen som hankar sig fram.

Krocken kom verkligen i "fel" läge. Ja, det finns väl inget bra läge att krocka men jag har ju inte tid att leta ny bil nu. Dessutom är det så tråkigt att lägga pengar på en bil! Är det okej att köpa en gammal "häck" och ta en sista minuten resa istället???
Men samtidigt vill vi ju ha en bil som tuffar på. Inget som ska lagas titt som tätt. Önskar man kunde anlita någon som kan välja ut den perfekta bilen enligt våra önskemål. Hahaha, kanske vore en affärsidé!
Nåja, det är bara att bita ihop och fortsätta leta bil...
Förlåt, det här blev lite negativt men ibland vill jag bara stanna upp och vråla STOPP! Nu vill jag ha lugn och ro!
Ge mig vår! Låt oss hitta en bra bil! Låt oss bli friska från eviga förkylningar!
Så, nu har jag spytt lite galla. Nu känns allt genast bättre!!



Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag tycker precis som du!

Jag vill oxå ha grusfria cykelbanor och slippa alla BLÖTA vantar och överdrag på barnen....



Kul att du oxå har en banner med ditt mål. Jag tror att vi fixar det till badsäsongen ;-)



Kram

Postat av: Spooky

Japp jag håller med. Men jag hoppas att vi kan hitta lite tid att ses på - allt för länge sedan nu. kram

2010-03-30 @ 21:21:27
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: carina

Hej kusin, ingen kan vara på topp jämt. O ni har haft det tufft men massa förkylningar m.m. Man får ösa galla ibland, helt ok. Jag tycker du kämpat på bra under vintern. Hoppas det vänder o ni o barnen håller er friska. Kram Carina

2010-03-31 @ 18:17:03
Postat av: Berith

Nu kommer snart våren med värme och pånyttfödelse!

Du ska se att allt tar en vändning nu, så måste det bara bli!!!! Kramen♥

2010-04-01 @ 10:15:40
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mia

Man FÅR spy galla ibland...man bara måste det! Hoppas att allt lugnar ner sig och att ni snart hittar en bra bil...om det nu inte blir en resa istället. ;)



Kram!

2010-04-04 @ 15:39:25
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback