På promenad i våren

Det är ju så skönt att vara ute och promenera! Jag tar med mig kameran och sen sticker jag ut i naturen och drömmer mig bort nån timme då och då. Jag älskar att vi bor så bra! Igår var jag ute i drygt en timme och fotograferade allt möjligt. Idag var jag ute ca 30 minuter, det blåser en del idag men det var skönt ändå.




Veckan är ganska fullspäckad med utvecklingssamtal, jobb och träningar för barnen. Fast det är avslutning med dansen den här veckan och sen blir det ju bara ridningen för Amanda fram till midsommar. Colin har "bara" fotbollen nu men det är träning 2 ggr i veckan, match i stort sett varje helg och så en del cuper. Så det är fotboll för hela slanten nu. Fast han gillar det så jag klagar inte ;) Jag är glad att de gillar att röra på sig :)
Nu ska jag ta och göra mig lite lunch, det suger i magen. Sedan blir det nog en tur till Ikea innan jobbet. Jag ska leta inspiration till vårt eviga förvaringsproblem här hemma.


Kommentarer
Postat av: Berith

Superfina bilder. Kan nästan känna mulen mot handen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback