En helt vanlig onsdag

Tiden flyger fram som vanligt och det är inte alltid lätt att hänga med. Tur att man ibland faktiskt tar sig tid att "bara vara". Ladda om batterierna lite. Idag är jag ledig. Jag har varit till min älskade lillasyster och förevigat fina bäbismagen! Så fin, så fin. Jag längtar såååå mycket efter att bli moster. Det är fantastiskt!


I lördags var vi på Silverbröllopsfest och firade Lasse (min morbror) & Kikki som har varit gifta i 25 år hittills. De var så vackra! Och det bjöds på underbart god mat och jättebra underhållning. Sen var det så jättebra ordnat för barnen också, en lekhörna med papper, pennor, lego och Playstation! Hallå liksom... vi fick ju knappt med oss barnen hem ;) Jag tror faktiskt att ALLA hade trevligt. Tack allihopa :)

Nu står matlagning på planeringen.. typ nu. Sen är det stallet med Amanda och efter det hämta Colin från innebandyn, hem med 2 barn som ska duscha, få något i magen och så nattas. Flyter allt på så ligger dom i säng 20:30, vilket de behöver för att orka med. Japp, då KÖR vi ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra det kortet vart =) tack för det!! Va mys att umgås med dig en stund i dag min kära syster! pöss å kram

2010-10-13 @ 16:30:11
Postat av: Millasfoto

Detsamma darling!! Får bli snart igen! Pöss

Postat av: steff

oh så vacker :) hihi, inte så jätte länge kvar nu :)

Postat av: Berith

Vacker modell+duktig fotograf=superlyckat!

2010-10-15 @ 07:59:03
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback