Written in the sand

Camilla ♥ Fredrik = SANT! Hahaha! Puss älskling!


Vilken morgon... hela familjen megatrötta och barnen hade syskonkärlek på hög nivå *ironi*. Mamma Milla blev gaaaalen och skrek åt dom små hjärtana... 2 gråtande barn, en ilsk mamma med dåligt samvete kom till slut iväg till skolan i tid... suck... Ibland brister det bara. Jag bad om ursäkt för att jag skrikit åt dom och det ena barnet lovade att försöka att inte tjafsa med storebror om allt... Storebror däremot kan absoluuuut inte se att han gjort något som helst fel... Skulle han ha retats med henne? Nä, han sa ju bara.... Ja, just det... Så var karusellen igång igen. Nästa gång ska jag köra en annan taktik. IGNORERA! Öronproppar kanske?
Over and out.

Kommentarer
Postat av: pillan

men fy vilken jobbig morgon!......

jag vet mycket väl hur såna dagar kan vara- händer allt för ofta att barnen bråkar. Hoppas att de växer till sig och lär sig att uppskatta varandra mera.



Hoppas morgondagen blir bättre!

KRAM

Postat av: Berith

Kan nästan höra dem och se dem framför mig....:)

2010-10-07 @ 08:32:31
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback