Märkliga saker

En dag så upptäckte jag en vit "boll" i rabatten vid vår entré...


Vid närmare titt visade det sig att den växte och den blev faktiskt ännu större än den är på den här bilden. Nån form av svamp antar jag att det är... Rätt cool :))

Idag har det varit fotografering i skolan och barnen åkte iväg i fina kläder och fixat hår ;) Amanda är tydligen med i matrådet på skolan så hon ska fotograferas imorgon igen. Vad gör man i matrådet då undrade jag och Amanda förklarade att hon har absolut ingen aning men hon ville gärna vara med för det lät kul...? Japp, så är det ;)

Nu väntar jag in sonen och sedan ska jag ta en tur och titta på nytt golv till vardagsrummet. Jag vill inte ha parketten kvar... gillar den inte alls. Men vi vet inte riktigt vad vi ska ha istället. Mörkare iallafall :) Sedan ska vi tapetsera och måla om i brunt-beige och byta ut TV-bänken.
Stora omfattande planer... men vi startar i helgen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback