Onsdag

Det finns svampar av olika sorter... se HÄR i min fotoblogg ;)

Idag har jag unnat mig en lat förmiddag. Jätteskönt. Lite Milla-tid :) Nu ska jag ge mig ut och fota lite och samtidigt få mig lite motion. Det skadar ju inte. 
Jag är så sugen på att fixa om här hemma. Vi har köpt en ny TV till vardagsrummet och den är stooor och grymt snygg. Fantastisk bild är det också ;). Så nu vill jag tapetsera och måla. NU NU NU!! Jag avskyr all förberedelse och planering. Eller nä, planering gillar jag men jag vill ju börja direkt. Tur att jag har min man som drar i nödbromsen annars hade jag rivit tapet för längesen. Vi vet ju vilken tapet vi ska ha, TV-bänk har vi också bestämt... så nu är det bara tiden som fattas. Jag ska göra en strukturerad plan och snygga ritningar tror jag ;) Jag kanske till och med lånar tumstocken (den fina) och mäter ;)
Den här tapeten ska vi ha som fondvägg bakom TV-monstret.

Nähä, jag får återgå till att fantisera om vårt färdiga vardagsrum ett tag till. Man kanske skulle söka en veckas semester och vara effektiv :)
Fast frisk luft var det nu va?

 

Kommentarer
Postat av: Berith

Goa, älskade dotra mi, kan du skicka lite energi åt det här hållet?

Mammisen

Postat av: Moster

Jag ser inte riktigt vad det är för färg eller mönster på fonden

2010-09-17 @ 12:35:47
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag håller med dig....när man väl bestämt sig för något vill man ju göra det NU!! Eller helst igår ju. =) Hoppas vi får se före och efter-bilder sedan. =)



Kram!

2010-09-19 @ 11:48:05
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback