Försmak av sommaren :-)

Vilken påsk! Vilket väder! Alldeles underbart har det varit. Vi har grillat, solat och ätit massor med godis. Colin har tagit årets första dopp i en sjö. Det var 11 grader... BURR!!! Han hade bastat innan men ändå! Han doppade HELA kroppen. Jag fryser bara jag tänker på det. Jag var inte med och såg det. Han var med sin klasskompis i deras sommarstuga. Men har var så nöjd så! De hade fiskat en del också men inget napp..

Igår följde Colin med till stallet när vi skötte Misty och plötsligt har jag 2 hästtokiga ungar... Hur gick det till? Colin vill börja rida på ridskola nu.. jisses, hur ska detta sluta? Nej, han får inte börja rida, det finns inte tid... men såklart kan han ju få rida lite då och då ;)

Igår när jag skulle åka till jobbet upptäckte jag att vår påsklilja vi hade i en kruka utanför dörren var borta?! Vem snor en påsklilja liksom? Som kostar 34:90?? Helt sjukt! Varför kan man inte få ha sina grejer ifred?
Idag fick jag veta att våra kompisars son blivit av med sin sprillans nya cykel utanför sin skola??? Va fan är det MED folk? Såååå fräckt. Förstå vilken besvikelse för honom... USCH OCH FY FÖR FOLK SOM STJÄLER!

Nu ska jag mysa med mina fina barn en stund innan de ska sova. Finaste finaste kärlekarna mina!! Är så glad och tacksam för mina underbara trollungar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blä o fy för dessa idioter som inte vet skillnad på mitt o ditt....



Sötaste finaste barnbarnen♥

2011-04-27 @ 21:00:09
Postat av: Anna

Mosters bästa finaste! Dom är så aktiva och duktiga! Förstår att du får hejda dom lite ;)

Och folk som inte vet vad ditt och mitt är... ja uch det är så tråkigt!

kram på er! saknar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback