Intensivt

Det är precis vad det är. Mycket på jobbet, mycket hemma och mycket med barnens träningar :-) Känns som det kan få lugna sig en aning nu och dessutom kan lite extra energi gärna få komma...
Men jag ska inte klaga. Mycket av sakerna är roliga saker. Innebandyavslutning, bandyavslutning, mer stalltid och så vidare. Vi har börjat hjälpa till med en B-ponny (Misty) ca 1 gång i veckan. Det är jätteskoj! Hon är så ljuvligt söt!

Jag var och tränade idag, på Curves och passade på att väga och mäta mig. Jag har ju inte tränat regelbundet alls sen jag började i mitten av januari (var förkyld i februari) så jag hade inga större förhoppningar. MEN jag hade minskat 1,5 kg samt en minskning på alla andra mått, kroppsfett, midja, mage, rumpa, byst, lår och överarm. Heja! Jag hade minskat ordentligt runt magen och det känns toppen, det är ju precis den jag vill ha bort :-)) Så nu vart jag taggad! Stegtävlingen vi ska vara med i genom jobbet börjar dessutom på måndag så det passar ju perfekt! *GLAD*

Här är ett par actionbilder från Bandyavslutningen som var i friidrottshallen.




Kommentarer
Postat av: Berith

Ja du, det har varit mycket och intensivt för många av oss på sista tiden...känner likadant...

Postat av: Anna

Hejja hejja! Duktiga du! =))

2011-04-09 @ 19:19:07
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback