Vår i luften

Jag fick med mig 3 barn till Djäkneberget idag. Mina två och så Colins bästis Adam. Jätteskoj! Det var riktigt mysigt däruppe. Massor med folk och hundratals grodor. Barnen klättrade, jag fotade och så avslutade vi med glass i solskenet.

Rätt många grodor ;-)





Käre maken har rensat förrådet och nu på kvällen skruvade vi äntligen ner markisen som suttit kvar på altanen... vissa saker blir liksom inte av. Men nu äntligen! Det blev toppen. Helt plötsligt får vi in ännu mer ljus i köket. Vi har ju inget behov av markisen nu sen vi byggde altantaket.
Colin kämpade med bultarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj va häftigt m så mycket grodor!! :) skulle man sett! ;)

Postat av: Berith

Jäsingen va grodor!

Duktiga Colin, men har har ju huvudet på skaft den fina goa killen!

2011-04-18 @ 08:58:31
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback