Dance central

Igår tyckte Amanda att vi skulle ha tjejfest så vi bjöd över Nina och Linnea på lite mys, gotta och spel :)
Dance central fastnade vi i till slut och gjorde schyssta (?) moves till Lady Gaga, pitbull, Cascada mfl. Haha, det var faktiskt jättekul!
Nina och jag hann prata lite också och enhälligt beslutade vi att prova matkasse från Ica Ettan :) Våra män var inte med i det beslutet men de klagar nog inte. Man kan ju testa iallafall :)
Känns som ett bra utgångsläge för en fungerande vardag om matplaneringen är klar.
Nu är det snart nytt år... Galet. Vi har inga direkta planer. Jag jobbar 15-20:30 så lite mys hinner jag ju med. Jag hinner ju helt klart med 12-slaget iallafall
Vi får väl se vad som händer.
Idag kommer mina killar hem efter innebandycup i Falun. De åkte i måndags och killarna i VIB har spelat toppenbra!! Vunnit alla hittills och en match kvar nu!
Jag och Mandis stannade hemma. Det har varit mysigt att vara bara vi men nu saknar vi resten av familjen massor!
Idag ska vi sköta Misty igen. Bästa!


Kommentarer
Postat av: Berith

Va mysigt det låter med Dance central.

Hälsa Colin att jag tycker han varit duktig! Mormors fina kille♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback