Snart Alla Hjärtans Dag

På måndag är det 14 februari, Alla hjärtans Dag. Dagen då min älskade man friade till mig... för 8 år sedan :)
En underbar dag! Älskar min man och vår fina familj!


Idag är det kaotisk snöoväder här så min snälla man fick åka med Amanda till dansen. Hon är helt såld på dansen nu. Hon har övat här hemma hela eftermiddagen, hihi.
Idag fick vi även veta att F har klarat sin tenta!! Han blev godkänd! SÅ JÄKLA BRA GJORT!
Idag mår jag också mycket bättre än jag gjort de senaste dagarna. Det var längesen jag behövde sjukskriva mig på grund av en förkylning men det fick lov att göra den här gången. Det satte sig på luftvägarna. MEN nu är det bättre!
Idag är också dagen vi ska äta korv och makaroner ;-)
Idag är en dag i vårt liv :) En alldeles vanlig men värdefull dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

UNDERBART <3

Postat av: Berith

Ja du, tänk vad tiden går! Skönt att du känner dig bättre!! Kramisar

2011-02-11 @ 08:37:52
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Moster

Åren går och krama alla du träffar på Alla Hjärtans Dag

2011-02-11 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback