Lite sommar

Sommaren har varit här och hälsat på lite och vi har njutit vill jag lova! I lördags hade vi städdag på området och på kvällen grillade vi och hade fest tillsammans. Det blev ganska mycket folk faktiskt och det var väldigt trevligt!
Tidigare på dagen var vi ut och grattade kusin Sara till konfirmationen också.
Annars är det mycket hästar, sport och jobb just nu. Jag håller på med schemaplanering inför sommar och semestrar och det tar väldigt mycket tid, men det är samtidigt väldigt roligt!
Idag hoppas jag på att bli helt färdig med vikariescheman också.
Det är mycket som händer framöver med utbildning, kalas och annat. Roligt, fast tiden går ju så fort!
Igår var barnen lediga från skolan så vi passade på att ta en baddag på Lögarängen och sen åkte vi och hälsade på Anna och Agnes. En riktigt bra dag var det :) Kvällen avslutades med grillning så klart... jag är ju gift med grillgalningen Fredrik ;)

Trevlig Helg vad ni än ska syssla med, själv jobbar jag :)

Här är en bild på partypinglorna från i lördags, Linnea och Mandi

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh såna sötnosar!

Postat av: Anna

Vilka godingar!! Det var mycket trevligt att ha er på besök en stund! Måste ske oftare!!! Kram

2011-05-17 @ 20:25:28
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback