Maj maj måne

Det har varit en ganska tuff vår hittills. Mormor finns inte mer, vi har haft flera förkylningar, folk runt omkring har det jobbigt... Nu är det dags att det vänder tycker jag. Många stora och små saker som samlas och blir en stor tung klump. Vi behöver positiva saker nu!
Jag försöker fokusera på det positiva men det är inte alltid lätt... Mina nära och kära, ni vet att jag tänker på er!! Kärlek och kramar till er! Tillsammans är vi starka!!

Det har varit en ganska bra Valborg iallafall. Vi hade besök av våra fina vänner från Falun. Jättemysigt. Trots huset fullt med barn, hund och vuxna så saknade jag dom i samma sekund de klev utanför dörren i söndags. Hoppas vi ses snart igen!



Colin och jag har shoppat lite nya kläder och bland annat den här tuffa kepsen som han är så otroligt fin i! Min långhåriga buskille :-) Vi ska boka klipptid nu iallafall, äntligen för nu är det lite väl långt även för Colins smak.

Igår var vi som vanligt på Myrby ponnyridskola eftersom Amanda red lektion. Men den här veckan red även Colin med på lektionen. Snälla Rino fick han prova och det gick jättebra. Han vill såååå gärna fortsätta rida lektion men som sagt så räcker inte tiden till i dagsläget. Men han var jätteduktig och galopperade till och med. Så länge jag orkade med att springa brevid... man har ju inte stans bästa flås efter alla förkylningar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant som det är skrivet!! Tur att vi har positiva saker, som underbara barn, som fyller vår tillvaro! Superfin är han i sin nya keps!



kram

Postat av: Syster

Snygg kille. Ja Camilla det har varit tufft men jag tror det lättar, eller måste tro det.

2011-05-05 @ 20:39:05
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Moster

Postat av Moster ska det vara

2011-05-05 @ 20:41:10
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Berith

Ja, nu kan det väl inte hända fler ovälkomna saker....Positiva tankar....:-)

2011-05-07 @ 16:20:04
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback