Hopp

Äntligen bättre! Jag tror det måste ha varit min förkylning som gjort att nackspärren blev så besvärlig. Har aldrig varit ned om maken. Men nu är det mycket bättre iallafall. Tack och lov :)
Idag på morgonpromenaden träffade vi på Amandas klass ute i skogen. De var på utflykt. Mysigt :)
Gissa om det blev succé när Chicko dök upp, haha. Själv tyckte han nog att det var lite väl mycket barn på en gång men han var glad ändå.
Nu väntar jag besök sv mamma som ska dricka lite förmiddagskaffe med mig.
Sen vet i tusan vad jag ska hitta på. Ni vet den där rastlösa känslan... Är trots allt lite begränsad fortfarande. Datorn är ingen höjdare att sitta vid så tur att jag har iPhone :))
Det blir mycket promenader till Chickos glädje.
Imorgon blir det jobb igen och födelsedagsfirande minsann. Hoppas på tårta :)). Men det är inte jag din fyller år ;)


Kommentarer
Postat av: Berith

Tack för sällskapet vid lunchen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback