Vardagskarusell

Livet snurrar på i full fart och det är bara att hänga med. Jag jobbar, tränar, äter, umgås med familjen och ibland sover jag ;)
Träningen får mig att må sååå bra! I love it! MEN lite motgångar har det tyvärr varit också. Sedan flera veckor har jag haft ont i svanken och det strålar ner i ena benet. Vissa dagar gör det galet ont. Fast jag blir bättre när jag tränar. Nu börjar det trots allt bli riktigt besvärligt så jag har bokat tid hos sjukgymnast och på fredag ska jag på massage :) Hoppas det hjälper :)
Sedan fick jag dessutom en muskelbristning i magmuskeln förra veckan. Det gjorde väldigt ont men som tur var gick det över relativt snabbt :)
Men det är förhoppningsvis behandlingsbart så jag är snart helt på banan igen :)
Förutom det är livet bra. Längtar väldigt mycket efter våren och sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback