Sälen

Vilken skidresa vi haft. Varmt, skönt och knappt nån vind. Strålande sol 2 dagar och mulet en dag.
Jag är ingen älskare av slalom men min familj är ju det så jag gör mitt bästa. Små fina nybörjarbackar gillar jag ;)
Vi åkte med Micke, Nina och Linnea och delade storstuga med dom. Jättemysigt har vi haft. Vi har åkt i Högfjället, Hundfjället och sista dagen Lindvallen.
Alla ställena var bra men jag föredrar Hundfjället tror jag :)
Lite skador blev det också.. Jag ramlade och tog emot mig med armen. Aj! Fast det gick bra. Sen fick Fredrik en ankarlift på ögonbrynet och gick sönder... 2 stygn och en snygg lila blåtira ;) Tur i oturen att han hade hjälm.
Annars har det varit en toppenresa även om jag föredrar stranden och en solstol ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att ni haft det bra! :)) saknar! Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback