Livet

I vissa perioder snurrar livet lite för fort. Just nu är det så. Vi hinner inte riktigt med mellan jobb, aktiviteter och andra saker. Jag vet att det snart lugnar ner sig och jag ser fram emot det.
Just nu står jag och steker ägg till Amanda till mellis. Vi ska till Hamre och sköta Misty ganska direkt hon kommer hem från skolan så det blir smidigast om jag har allt klart. Hon har en förmåga att ta tid på sig ;)
I helgen är jag och F barnlediga och jag har lite planerat som han inte vet :)
Snälla syster har hand om våra troll. Eller ett av dom för Amanda drar till Sthlm på fotbollscup. När blev hon så stor liksom?
Nu ska jag blunda 5 minuter innan det drar igång igen.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Vad spännande!!!!! Jag vill oxå få en överraskning....;)

2012-10-02 @ 15:39:31
Postat av: Berith

Va cool att lägga ut en bild på ett ägg....hi hi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback