Bada Barbie


Senaste LO:en för Forma Hantverk.

Igår var vi hos M och C och grillade och satt ute på deras altan och njöt av solskenet! Det var så underbart väder! Senare på kvällen blev det kallt men innan dess var det ljuvligt! God mat, god dryck och trevligt sällskap. Vi kikade lite halvt på melodifestivalen och såklart vann favorittippade Norge. Han är sockerslisksöt med en hyfsad (men alldeles för överskattad) låt. Nåja, Norge får gärna vinna :)
Vi tog taxi hem sen, mitt i natta, och det tyckte barnen var spännande :D.
Nu ska sista lagret strykas på altanen. Ska bli skönt när det är klart!!
Ha en skön, solig söndag!

Kommentarer
Postat av: Helene

Ni gjorde vad sa du????

kukade...."asgarv" lite kan roa mycket ibland...Tack Camilla att jag fått dagens gladaste skratt.

whooohaahaaa.......

Postat av: milla

Hihihi, så tokigt det kan bli... i och u ligger ju så nära varandra ;) Har ändrat till "kikade" nu för säkerhets skull :D

2009-05-17 @ 16:15:03
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Berith

Tycker verkligen du skall kosta på dig en Yantra matta. Säg bara till så köper jag en till dig!!

2009-05-17 @ 20:17:34
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mia

Lika snygg layout den här! Jag håller med om Norges bidrag...överskattad! Jag hade ingen speciell favorit denna gången. Synd bara att Sverige inte kom på bättre placering.



Kram!

2009-05-19 @ 20:20:47
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback