Veckosummering

Veckan har varit ganska bra träningsmässigt.
Måndag - cyklat 4x2 km
Tisdag - Baspass 60 min.
Onsdag - Powerwalk 40 min.
Torsdag - Vila
Fredag - Baspass 60 min.
Lördag - jobbat 12 timmar (går hela tiden) + powerwalk med rullstol 30 min.
Söndag - jobbat 12 timmar
Vikt: -0,5 kg

Planering för v.40: Träna tisdag, torsdag. Promenad onsdag, fredag. Nån som ska med? Jag tränar/går fm/lunch.

Si så där ja... denna anteckning är mest för min egen skull ;) Så jag inte glömmer bort mig och slafsar i mig en stor chokladkaka mitt i veckan eller nåt, tihi.
Idag ska jag jobba igen, 12-21.45. Hua, känns lite drygt efter jobbhelgen men jag har bra arbetskamrater så det kommer bli  så bra så. Först ska jag tvätta lite och sedan ta en liten tur till Hälla och kolla lite kläder :)

Det är ganska fint väder idag, men lite kallt för en timme sen när jag cyklade med barnen till skolan. Och kallare ska det bli i veckan. Jag har plockat fram fingervantar och överdragsbyxorna till A. Brrr. Fast jag gillar hösten. Alla vackra löv, dimmiga mornar och frisk luft. Massor med trevliga saker att fota också ;)
Adios!

Kommentarer
Postat av: Berith

Gud va du e duktig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback