självdisciplin?

Idag har jag hållt mig inomhus för det blåser som katten ute. Blåst är bland det värsta jag vet! Hellre regn!! Bläk, sluta genast blåsa!
Jag håller på att redigera foton för fullt. Ligger efter flera månader och nu vill jag framkalla lite nya bilder. Men jag vill helst framkalla "i ordning" och då är det bara att sitta och traggla med januaris foton så kommer jag ju fram till majfotona nån gång... Det gäller att ha lite självdisciplin ;)
MEEEN... ibland rååkar jag bara halka in på de nyaste fotona.. för såklart måste jag ju lägga upp en bild på vår duktiga danstjej som hade avslutning igår. Disco dansar hon. Till coolaste musiken ;)


Och så en liten rackare...


Trevlig Helg! Min helg kommer bestå av fotboll, kalas, jobb och taxiservice Milla... Det är livet på en pinne det ;)

Kommentarer
Postat av: Helene

Camilla.....jag älskar dina bilder :)

2010-05-07 @ 15:49:21
Postat av: Berith

Otroooooligt fina bilder var och en på sitt sätt! Lilla Amanda kan aldrig bli fel och det understa fotot är bara såååå underbart!

Keep up the good work!

Postat av: Milla

Tack!!

2010-05-11 @ 12:05:17
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback