Sjukstuga AB

Jag har en förkylning som inte är att leka med. Det sitter i luftvägarna och jag har konstant andnöd, haha. Har jobbat hela helgen eftersom jag är på bättringsvägen och vad händer då på första lediga dagen? Jo jag vaknar med en trasig mage! Kan nån laga mig, please!

Usch... och på alla hjärtans dag dessutom... hör ni hur ynklig jag är och hur SYND det är om mig ;)

Nåja, världen går väl inte under... bara att bita ihop liksom.

Jag är peppar peppar den enda som är klen i familjen just nu och tur är väl det. Resten av familjen mår bra, eller ganska bra iallafall. Amanda gick själv både till skolan och hem från skolan idag. Min duktiga lilla tjej! Snart kommer Colin hem också, han slutar om en stund. Tänk att de växer så fort...
Barnen vill fira Alla Hjärtans Dag med tårta idag men jag vet inte hur det blir med den saken... känns som ett enormt projekt att åka och handla just nu så vi får kanske hitta på något annat mys :)

Här är Colin som nyfödd... känns inte som nästan 10 år sen!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen idag bästa du!! kram

Postat av: Berith

Goaste, finaste, tänk vad åren går....

Du blir väl adrig sugen igen ;=)

2011-02-15 @ 19:53:00
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Milla

Hahaha, nää då. Har ju en ljuvlig systerdotter att snusa på :)

2011-02-16 @ 11:05:04
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback